Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

-  Για ποιους λόγους να προτιμήσω το «fmf.gr» ;

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στοχεύει στην καλύτερη δυνατή παροχή ποιότητας στους πελάτες του, επιτυγχάνοντας το μέγιστο δυνατό βαθμό ικανοποίησης τους. Γίνεται καθημερινή προσπάθεια ώστε να σας παρουσιάζουμε όλα τα προϊόντα από τον επίσημο κατάλογο των εταιρειών που θα βρείτε στον ιστότοπό μας. Κανένα καταργημένο προϊόν που περισσεύει σε κάποια αποθήκη, οι καλύτερες δυνατές εκπτώσεις στην λιανική τιμή του προϊόντος, άμεση επικοινωνία για οποιαδήποτε βοήθεια ή διευκρίνιση κ αν χρειαστείτε.

-  Γιατί να προβώ σε εγγραφή στο «fmf.gr» ;

Η πρώτη εγγραφή στον ιστότοπό μας θα απαιτήσει μερικά δευτερόλεπτα από τον χρόνο σας, όμως θα κερδίσετε την ευκολία του να πραγματοποιείτε τις μελλοντικές αγορές σας χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά να συμπληρώνετε πεδία αποστολής, ονοματεπώνυμου κτλ.. Παράλληλα, έχετε τη δυνατότητα να έχετε πλήρη πρόσβαση στο ιστορικό των αγορών σας.

-  Γιατί να γραφτώ στο newsletter σας ;

Ο πρώτος προφανής λόγος είναι για να εκμεταλλευτείτε το δώρο ή την έκπτωση που σας προσφέρουμε με κάθε νέα εγγραφή στο newsletter. Ο σημαντικότερος όμως λόγος είναι ότι σας παρέχεται η δυνατότητα με μια πολύ γρήγορη ανάγνωση του newsletter μας, να ενημερωθείτε για οποιαδήποτε προσφορά-έκπτωση-διαγωνισμό-δημοσίευση-νέο μπορεί να σας ενδιαφέρει.

-  Ενώ μένω Αθήνα και τα 2 προϊόντα που αγόρασα χαρακτηρίζονταν άμεσα διαθέσιμα, γιατί παρέλαβα 1 βδομάδα αφού ολοκλήρωσα την παραγγελία?

Ας απαντήσουμε στην ερώτηση σας με ένα ακραίο παράδειγμα μεν, πιθανό να συμβεί σε κάποιον πελάτη μας δε. Ο πελάτης ολοκληρώνει την ηλεκτρονική του παραγγελία την Πέμπτη και ώρα 16:35. Από τους τρόπους παραγγελίας ορίζεται σαφώς ότι σε αυτή την περίπτωση η παραγγελία λογίζεται πως πραγματοποιήθηκε την επόμενη εργάσιμη, στη συγκεκριμένη  περίπτωση την Παρασκευή. Και τα 2 προϊόντα ήταν άμεσα διαθέσιμα,  οπότε, όπως ορίζεται στον τρόπο αποστολής, τα προϊόντα αποστέλλονται την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Οπότε, αν τα 2 προϊόντα αποσταλούν την επόμενη εργάσιμη ημέρα στην μεταφορική εταιρεία,  αυτό θα συμβεί τη Δευτέρα ( ή την Τρίτη αν η Δευτέρα είναι αργία) και θα φτάσουν στον τελικό προορισμό την επόμενη εργάσιμη για κεντρικές περιοχές, είτε σε 2-3 εργάσιμες μέρες αν ο προορισμός αφορά νησί ή κωμόπολη. Σε γενικές γραμμές όμως, παραγγελία με προϊόντα που χαρακτηρίζονται άμεσα διαθέσιμα θα φτάσουν στον χώρο σας σε 1-4 ημέρες από την ημέρα που πραγματοποιήθηκε παραγγελίας σας.

- Πόσο χρεώνονται τελικά τα μεταφορικά ;

Στους τρόπους πληρωμής και χρεώσεις θα βρείτε 2 απλούς πίνακες που μπορείτε να προσδιορίσετε με ακρίβεια το ποσό που θα χρεωθεί η παραγγελίας σας, ανάλογα με το αν πληρώσετε με αντικαταβολή ή όχι, τον προορισμό και το ύψος της παραγγελίας. Για οποιαδήποτε απορία έχετε σχετικά με δυσπρόσιτες περιοχές, με παραγγελίες πάνω από 2 κιλά ή για οτιδήποτε άλλο σας απασχολεί, μη διστάσετε να μας τηλεφωνήσετε.

-  Τι ώρα πραγματοποιούνται οι παραδόσεις ;

Η μεταφορική εταιρεία ξεκινά τις παραδόσεις το πρωί και τις ολοκληρώνει τις απογευματινές ώρες. Μπορείτε να προσθέσετε στα σχόλια της παραγγελίας αν επιθυμείτε πρωινή ή απογευματινή παράδοση και στις πλείστες περιπτώσεις η μεταφορική εταιρεία θα ικανοποιήσει το αίτημα σας.

-  Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία ή να την επιστρέψω?

Βλέπετε ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

-  Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι ίδιες με τις τιμές του φαρμακείου;

Όχι. Οι τιμές στο ηλεκτρονικό κατάστημα έχουν καλύτερες εκπτώσεις στα περισσότερα προϊόντα. Για να επωφεληθείτε των εκπτώσεων αυτών, αρκεί να κάνετε την παραγγελία σας μέσω του ιστοτόπου μας ή μέσω του τηλεφώνου του ηλεκτρονικού καταστήματος μας.